筆記 Making notes

-電影筆記

看完電影要寫心得感想跟作一小張圖畫~

-做菜筆記

每做一道菜要將食譜、食譜筆記跟食物照片寫下!

-分享

每天分享一些感動

要養成習慣!

2015年1月23日 星期五

Amazing grace

其實我無法停止的嘴角上揚整個晚上

我擔心的我以爲的 跟你的完全不一樣

真的發現 你是真的喜歡我 你是真的在意我 你是真的在乎我的感受

只是當你害羞不知所措是你會不經大腦說些你會後悔的話 之後再胡思亂想 最後再說你原本想說或是該說的

所以真的要慢慢來

所以我想 過年應該是好機會跟媽咪提起你



Dear Heavenly Father.

I can't describe my thanksgiving to you. It is so amazing of this journey. Thank you for Syl. For his lovely personality. His generosity, kindest and supporting that I feel so content. I am grumpy all the time but he accept this me. Thank you my lord for you love me so much. Really thank you. You love me more than I love. But you still keep loving me. Please keep teaching me be a person that you want me to be.

Amen


- Posted using BlogPress from my iPad

沒有留言:

張貼留言