筆記 Making notes

-電影筆記

看完電影要寫心得感想跟作一小張圖畫~

-做菜筆記

每做一道菜要將食譜、食譜筆記跟食物照片寫下!

-分享

每天分享一些感動

要養成習慣!

2014年11月13日 星期四

忘記

Because of the Lord’s great love we are not consumed, for his compassions never fail. They are new every morning; great is your faithfulness. (Lamentations 3:22-23 NIV)

Lord thanks for your teaching.

這一年的我

完全忘記了我的目光應該要放在那

這一年的我

完全只在意放大他人的目光

這一年的我

完全不記得這條路上學習的種種事物

這一年的我

真的是夠了

感謝主 感謝你的提醒 感謝你的當頭棒喝

沒辦法形容我現在心中的感動
眼眶的淚水是來自祂的愛

I forget to be humbly waiting.

I forget to be patient.


- Posted using BlogPress from my iPhone

沒有留言:

張貼留言